V oblasti správy nemovitostí je naším cílem nabídnout komplexní portfolio služeb zajišťující administrativu, ekonomii, účetnictví a provozně-technický servis spravovaného objektu. Cílem je prezentovat se jako společnost prozákaznicky orientovaná, nabízíme kromě standardu individuálním přístup a po konzultaci s klientem sestavíme nabídku na správu nemovitosti šitou na míru.
Základní okruhy naší nabídky:
Ekonomický a účetní servis - vedení účetnictví dle zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví a předpisů souvisejících, v platném znění. Jedná se zejména o:
- zpracování prvotních účetních dokladů
- vystavení platebních příkazů k úhradě
- vedení Knihy došlých a vydaných faktur
- vedení hotovostní pokladny
- evidence měsíčních plateb
- zpracování roční účetní uzávěrky popř. i v jiných termínech
- možnost účetní konzultace
- zpracování daně z příjmu včetně příloh
- vyúčtování daně srážkové a zálohové
Administrativní servis
- přehled vlastníků, resp. uživatelů jednotlivých bytů a nebytových prostor, bytových jednotek...
- pasportizaci spravovaného majetku
- vypracování a editaci evidenčních listů
- kontakt s vlastníky, nájemci a uživateli jednotek
- sestavení předpisu úhrad za užívání pro každý byt i nebytový prostor včetně předpisu záloh na úhrady za služby spojené s jejich užíváním
- pomoc a konzultace při sestavení rozpočtu předpokládaných nákladů na správu, provoz a údržbu spol. částí domu a nákladů na služby spojené s užíváním jednotek
- evidenci o příjmech a výdajích spojených se správou domu
- zajištění odečtů bytových poměrových měřidel tepla a studené vody, včetně zpracování podkladů pro rozúčtování na jednotlivé nájemníky popř. vlastníky jednotek
- vyúčtování záloh na služby, správu domu
- možnost zajištění tiskové sestavy pro pravidelnou informovanost majitelů a výboru společenství vlastníků
- zajištění upomínání neplatičů a příprava podkladů pro soudní vymáhání dlužných částek
- zpřístupnění a předání veškerých podkladů pověřeným zástupcům vlastníka nemovitosti v případě kontroly
- vedení korespondence, administrativní a technické dokumentace
Technicko-provozní servis
- garanci provedení předepsaných kontrol, zkoušek a revizí technických zařízení budovy
- pravidelnou výměnu měřící a regulační techniky
- kontrolu a zabezpečení funkčnosti vybavení domu, provozuschopného stavu a bezpečnosti provozu v domě, požární ochrany apod.
- zajištění běžné údržby domu
- uplatňování reklamačních práv a kontrolu plnění záručních povinností z uplatněných reklamací
- upozornění vlastníka nemovitosti nebo společenství na nutnost rozsáhlejší opravy a údržby
- podílet se po dohodě s vlastníkem na velkých opravách a rekonstrukcích např. v rozsahu zajištění dodavatele projekčních a stavebních prací, způsobu financování apod.
- maximálně se podílet na rychlém odstranění nahlášených havárií
Nabídku dalších činností SB Žamberk naleznete v sekci "Tepelné hospodářství" a "Služby"
|