Cookie Consent by Free Privacy Policy website

Účetnictví

Služby vztahující se k správě nemovitostí

  • zpracování prvotních účetních dokladů
  • vystavení platebních příkazů k úhradě
  • vedení Knihy došlých a vydaných faktur
  • vedení hotovostní pokladny
  • evidence měsíčních plateb
  • zpracování roční účetní uzávěrky popřípadě je možné realizovat i v jiných termínech
  • možnost účetní konzultace
  • zpracování daně z příjmu včetně příloh
  • vyúčtování daně srážkové a zálohové

Administrativní servis zahrnuje

  • přehled vlastníků, respektive uživatelů jednotlivých bytů a nebytových prostor, bytových jednotek atd.
  • pasportizaci spravovaného majetku
  • vypracování a editaci evidenčních listů
  • kontakt s vlastníky, nájemci a uživateli jednotek
  • sestavení předpisu úhrad za užívání pro každý byt i nebytový prostor včetně předpisu záloh na úhrady za služby spojené s jejich užíváním
  • pomoc a konzultace při sestavení rozpočtu předpokládaných nákladů na správu, provoz a údržbu společných částí domu a nákladů na služby spojené s užíváním jednotek
  • evidenci o příjmech a výdajích spojených se správou domu
  • zajištění odečtů bytových poměrových měřidel tepla a studené vody, včetně zpracování podkladů pro rozúčtování na jednotlivé nájemníky popřípadě vlastníky jednotek
  • vyúčtování záloh na služby, správu domu
  • možnost zajištění tiskové sestavy pro pravidelnou informovanost majitelů a výboru společenství vlastníků
  • zajištění upomínání neplatičů a příprava podkladů pro soudní vymáhání dlužných částek
  • zpřístupnění a předání veškerých podkladů pověřeným zástupcům vlastníka nemovitosti v případě kontroly
  • vedení korespondence, administrativní a technické dokumentace

img_banner_tep.hosp.png